go vecka

denna vecka blir det inte mycke med lektioner, förutom imorgon då jag har omprov, men det fixar vi ;)
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, ska bli skönt för min hud det!
Imorgon natt är det natt-innebandy som jag funderar att åka och kolla på, det är vid badhuset vid sundsta. 
På onsdag kväll är det julkonsert på sundsta kl 19. Kostar nog en liten peng skulle jag tro, men kom och kolla på oss vetja! (ska vara med i kören)
på torsdag är det nog bara hejdå-mys med olika lärare och på fredag är det julavslutning. 
På söndag är det jobb och på måndag åker vi till Torsby och firar julafton där med mormor,morfar och kusiner etc.
På tisdag åker jag och syrran till Munkfors och firar jul där, sen stannar vi nog där en stor del av lovet skulle jag tro :)
 Hoppas ni får en mysig jul! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0