hej.

Igår jobbade jag, 12.45 - 19.50, så jobbade övertid en timma ungefär.
Och det gick riktigt bra, jag hade jättekul, så idag känns det inte lika jobbigt att gå till jobbet som det gjorde igår.
Idag jobbar jag dock bara 4 timmar, 15.00 - 19.00 :)
Hade velat träna idag men nu på morgonen är jag alldeles för trött för det och ikväll kommer jag också vara för trött för det. Så får ta igen det under veckan istället.
 
Det var så sjukt mycke gäster på mcdonalds igår så kön gick ända utanför dörren! det var det sjukaste jag varit med om, men det kanske inte är så konstigt när det hade varit match vid LLA :)
-
-Jorden är rund för att det inte ska finnas några gränser-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0