juletider

Snart är det julafton och jag och Anton ska till hans mormor och fira med hans släkt. 
Det ska bli mysigt!
Imorgon får jag jullov, men vi har inte haft några lektioner sedan i tisdags så jag har faktiskt fått lov tidigare, så himla skönt. Jag behöver verkligen ledigt, måste få en ny start så jag kan ta mig igenom sista terminen, för höstterminen har det varit väldigt mycket frånvaro och jag har inte hunnit göra en enda uppgift. Har ja dåligt samvete? ja. Men jag visste att det skulle bli såhär, så jag får ta det. Hoppas bara på att vårterminen blir lite mer peppig och att ja orkar ta tag i allt då. Jag MÅSTE!
 
Önskar er alla en god jul och ett gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0