Det ordnar sig...

...det gör det alltid!
Tro på dig och lyft upp dig själv, istället för att tänka på saker du gör dåligt och inte gillar med dig själv.
Det gäller allt, kärlek, skolan, träning osv. Därför gillar jag denna bild:
-
Har mått så bra under jul/nyår och jag har tyckt vintern har varit helt okej.
Jag har kommit igång med träningen ordentligt, tränat 5 gånger i veckan i en månad och shit vilket bra humör man får, man får verkligen rutin på vardagen, upp på morgonen, äta, gå till skolan, äta, åka och träna, komma hem och äta, och lägga sig i tid så man är pigg för att kunna göra en sån dag imorgon också.
Nu börjar jag dock att bli förkyld, syrran åkte på nån influensa för två veckor sedan och låg hemma ifrån skolan 2 veckor, jag klarade mig då och nu är hon på bättringsvägen. 
Det började igår för mig, kände att halsen gjorde ont i morse vaknade jag och hade fruktansvärt ont i halsen och näsan retar mig. Så ska ta det lugnt resten av veckan så jag blir frisk fortare.
Idag fyller min farbror 33 år så ska fira honom efter skolan, sen åker vi hem till Munkfors för att revyn har börjat dragit igång! älskar det lika mycket som vanligt! Hoppas ni alla kommer och kollar på årets revy OCH att den blir minst lika bra som ifjol! 
Iår är krogshowerna lite dyrare, dom kostar 400:- istället för 360:- som dom kostat förut.
Men en vanlig föreställning kostar som vanligt 160:- :) hoppas vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0